Looydn 25/1-11

Idag red vi barbacka och jag fick Looydn. Tappade totalt tålamodet i boxen... Ville bara gå därifrån. När vi kom ut på ridbanan var jag väääldigt tveksam ifall jag skulle rida. Kändes inte helt okej...
Men jag satte upp iallfall, vi skrittade nästan bara idag, träna lite på volterna och travade lite. Gick faktiskt bättre än förväntat. Tanken hur det gick i boxen sitter fortfarande kvar lite i huvudet. Men men, man får väl hoppas det går bättre nästa gång!
Måste lära mig att "slå bort" alla negativa tankar istället för att gå runt och tänka på dem!!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: JULIAOFSWEDEN ♥

-tack!

vad gör durå? kramis:)

2012-01-26 @ 02:25:26
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Lavali - fd Årebo & nybliven smålandsbo

När jag var yngre skulle jag rida min sköthäst första gången barbacka, hon var stallets Formel1 häst, fd kallblodstravare och med två växlar, dvs fort och superfort :D

Men jag hoppade upp ändå utan sadel och förberedde mig för brutna ben och sjukhusviselse, de visade sig att hon bara hatade sadlar haha, hon gick ner på bettet, gick i form, vart superfin. Efter de red jag henne alltid barbacka :D

Tur att man ibland gör saker man ändå är osäker på :)



--------------

..::Fotobloggen om vikt och träning utan gym & dieter::..

2012-01-26 @ 12:28:13
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Kitiwara

Allt bra? (:

Kram

2012-01-26 @ 14:07:16
URL: http://kitiwara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: