31 dagars lista - januari

Dag 1 - En bild på mig + 5 fakta saker om mig.
Dag 2 - En bild på någon jag saknar
Dag 3 -Bästa ämnet i skolan - varför?
Dag 4 - En bild på en favorit häst
Dag 5 - Vad jag använder för smink
Dag 6 -  Det bästa som hänt mig under 2011?
Dag 7 - En favo bild på Indra
Dag 8 -  Mitt favorit plagg.
Dag 9 - En bild på min loggbok
Dag 10 - En video från ett ridpass
Dag 11 -  Fem saker ni inte visste om mig.
Dag 12 - En bild när jag var yngre.
Dag 13 - Några fail bilder inom ridningen.
Dag 14 - En redigerad bild.
Dag 15 - En bild på mig och en häst. Från marken och uppsutten.
Dag 16 - En bra låt.
Dag 17 - En bild en kompis tagit på mig.
Dag 18 -  Min kamera utrustning.
Dag 19 - Fem bloggar jag följer.
Dag 20 - Min veckoplanering för skolgången under en vecka.
Dag 21 - En bild på min ridutrustning.
Dag 22 - En bild jag är nöjd med.
Dag 23 - En bra film.
Dag 24 - FAvorti artist.
Dag 25 - Vad jag hade på mig idag.
Dag 26 - Vad jag måste förändra inom ridning.
Dag 27 - En kompis blogg och vad jag tycker om den.
Dag 28 - Några serier/pogram på tv:n jag följer.
Dag 29 - Favorti hästras
Dag 30 - Smeknamn.
Dag 31 - En videobloggning

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Elvira

Sv: tråkit..fixade bloggen;)

2012-01-01 @ 18:28:10
URL: http://Toppryttare.nu
Postat av: mollie

SV: tack så mycket, jo allt är bra med mig, själv då?

2012-01-01 @ 20:00:25
URL: http://molliejosefina.blogg.se/
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Tack :) gjorde du nåt kul igår+

2012-01-01 @ 20:35:32
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Victoria

SV: jag har inga speciella dagar som jag städar hamsterburarna. För de brukar inte smutsa ner så mycket, eftersom de har ne toalett som jag byter ofta. Så hela buren behöver jag inte ta lika ofta.

2012-01-01 @ 21:49:02
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Mysigt :) jag och pojkvännen hade gäster & åt tre rätters, spelade wii och singstar :)

2012-01-01 @ 21:49:21
URL: http://FLAVOURED.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: