Skola idag!

Jag har varit hemma från skolan ett bra tag nu. Men inte haft någon fantasi vad jag ska blogga om... Jag gjorde iordning lite tidinställd inlägg idag, så det kom inägg under dagen. Kommer göra det ett bra tag framöver! Kommer såklart göra det när jag åker till gamleby. Som är veckan efter höstlovet! Längtar riktigt mycket.

Min skoldag idag har varit rätt så bra. Har varit lite ofokuserad. Men men, jag tar nya tag och imorgon går det bättre!
Jag har funderat på ifall jag ska ta med mig kameran ut och fota lite. Tänkte isåfall gå ner till en park som finns här i mitt område. Och kanske till någon skog.

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: