Månadensbild!

Regler
- Du måste ha tagit bilden själv.
- Du får endast delta med en bild.
Såhär är du med!
- Du skriver en kommentar att du är med. Och så mailar du bilden till mig med ämnet '' månaden bild'' till [email protected]
- sista dagen att delta är 29:e
Den som vinner kommer jag att ha i sidomenyn tills nästa månadensbild/ hela månaden ut. Ni har inte så lång tid att anmäla er på.. men skit samma.
För att öka chansen:
- Skriv om detta på din blogg
- Följ mig via bloglovin / gilla inlägget på bloglovin.
Obs, glöm ej att länka till inlägg, och att skriva om du följer mig via bloglovin.
Temat är valfritt, eftersom det är första gången jag kör månadensbild. :)

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Anonym

Jag vill vara med och tävla i din blogg!

:-)

2011-09-18 @ 13:45:56
URL: http://telmaa.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica Fotar

Jag ska nog vara med :) Skickar in billd



Du får gärna vara med på detta i min blogg :)

2011-09-20 @ 17:07:26
URL: http://jessicafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: