Ingen bra uppdatering idag heller...

Uppdatering har varit kass, men jag har haft fullt upp idag igen. Jag har helt enkelt inte haft tid till att blogga. Men så kan det vara ibland.
Min skoldag idag har varit super. Jag har redovisat halva tyska steget. Och pluggat som satan med matten. Så jag kan redovisa två steg nästa vecka! Skulle vara super skönt att bli av med det.
När jag kom hem åt jag lite, och tog det lungt en stund. Vid halv fem tog jag på mig, och gick till Resecentrum för att träffa en kompis från varberg. När jag kom hem igen, gick jag en runda med lilla Nellie. Blev så glad när jag fick träffa henne igen efter två månader nästan. Nellie blev också jätte glad! Vi gick en runda, och tog lite bilder. Hon var så spralig så det blev inte så jätte många bra bilder. Men några bilder blev det iallfall. Dom kommer att komma upp på bloggen inom kort. Jag har massa bilder som jag inte visat er, från massa olika tillfällen! Vet inte hur jag ska göra?!
För en timma sedan kom jag hem från Knalleland. Jag och pappa var och handlade mat. Ska strax käka lite mat.
Bild från igår!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: