Frågestunden!

Vad är ditt bästa sommarminne?
svar: hm.. Jag tror inte jag har något sånt minne... Inte vad jag kommer på nu, för alla minnen är super! :)

Hur länge har du ridit?
svar: jag har ridit på ridskola i 3 år.

Vad använder du för badsand till din hamster?
svar: jag använder chinchilla Sandy.


Vad ger du din hamster för mat?
svar: jag ger henne en fröbladning, och lite tillskott som gurka,sallad,äpple,morott, pannkaka, ris, makaroner mm.

Hur hög statistik har du?
svar: ca 50 besökare om dagen. 

Vad gillar du att göra på fritiden?
Svar: umågs med kompisar, hänga i stallet, rida och fotografera! 

Vad är roligast med att ha blogg?
svar: att kunna gå tillbaka och kolla på vad man gjorde den och den dagen. Och se hur jag utvecklats inom ridningen och fotograferingen.

Favorit mat?
svar: öhm... jag vet faktist inte.. 

Favorit färg?
svar: rosa och ljus blå

Hur ser en vanlig dag ut för dig?
svar: Öhm.. Vaknar, och äter frukost. Gör mig iordning går till skolan, är i skolan till 14.15, och sen går jag hem. när jag kommer hem pluggar jag ibland, är med vänner eller är i stallet. och sen äta och sova.

favorit outfit?
svar: har ingen favorit outfit..

Favorit kändis?
svar: Danny Saucedo, och Dead By April

Vad fick dig att börja blogga?
svar: Det var nog för alla mina andra vänner hade blogg. Och det verkade vara kul.

Vad är det roligaste med ridsport?
svar: Det är att man får hanteras med en sånt stort djur.

 

 


Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: - sara

nu finns Svar på frågestunden del 2 ute, tack så mycket för din fråga/frågor :D!

2011-10-27 @ 14:51:51
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Postat av: Anna

sv:tack! jag har lagt till dig nu :)

2011-10-27 @ 15:37:24
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: