Tre månader kvar !

Idag är det 3 månader kvar tills jag fyller 15.  Wiiho, längtar! Och det är en månad och 3 dagar kvar till julafton. Helt sjukt vad tiden går fort, kan inte fatta det! Min skoldag idag har varit lite sisådär. Varit trött och sur & lätt irriterad. Inte haft motivation till att plugga. Men jag tar nya tag och det går bättre imorgon!
Kanske ska plugga lite, beror på om jag orkar. Imorgon ska jag försöka göra klart min eng10, så jag är klar och kan redovisa på onsdag. Eller rättare sagt JAG SKA, redovisa på onsdag! Och bli klar med både 10 och 11!
Ska sluta babbla om min skolgång nu! Är inte helt hundra på ifall det kommer mera uppdatering ikväll... Men vi får se!
Super mega gammal bild på mig när jag borstar Löparn! ♥

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Felicia

Fin blogg du har! :)

Har veckansblogg på bloggen just nu, anmäl dig gärna! :)

http://feliciastid.blogg.se/2011/november/veckansblogg-3.html#comment

2011-11-21 @ 17:33:11
URL: http://feliciastid.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag hittar inte veckansblogg i din blogg :O

Kan di länka den eller nåt? :)

2011-11-21 @ 17:51:47
URL: http://feliciastid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: