GÖTA KANAL 22/7-2011

Klockan 9.00 åkte vi till Norrqvarn, och var framme ca 12.00. Då hade vi stannat tre gånger, och sen hittade vi inte riktigt. Men vi kom iaf fram. Åkte iväg efter 20-30 minuter, när vi varit på toa och lite så. åkte 2 km, och sen hämtade pappa bilen och sen fortsatte vi att åka. Vi åkte genom åtta slussar , norrqvarn till sjövik eller vad det hette. Det var iaf jäättte najjs, och roligt! Verkligen något jag vill göra om!

På kvällen grillade vi, och åt mat ute. Det var jätte mysigt. Vi satte precis och kollade ut vid vännern. Jag och min bror gick bort, på en brygga och sen på massa stenar, eller en ''mur''. där kastade han i stenar i vattnet. Haha. fick några bilder på det. Efter det gick vi tillbaka till båten, och satt utanför båten. Jag och brorsan satt med fötterna i vattnet, det var lite kaaallt.. Han började prata om ålar och fiskar, att det kanske kunde komma någon sån i vattnet, då j*vlar blev jag rädd och slängde upp mina fötter!!
Vid 20.30 åkte vi hem, och som det alltid är med vuxna.. dom ska ALLTID prata jätte mycket i slutet.. men vi kom iaf hem rätt så tidigt, vid 23-tiden. då la jag mig för att sova, eller jag sov inte direkt, ladda över bilderna till datan,, och sen låg jag i sängen men kunde inte sova!
Var iaf en suuuper rolig och bra dag. hoppas ni hade en bra dag också! ♥

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: