22 dagar kvar!

Bara 22 dagar kvar tills skolan börjar igen, sommarlovet har gått frukstansvärt fort ! Eller vad tycker ni?
Det har också bara varit skit väder.. Någon dag med sol, men annars bara regn ju!
Dagen idag har jag inte gjort ett dugg, bara slappat. Imorgon ska jag ringa en som sökte medryttare, och prata med henne. Ska bli najs!  Så vi får väl se vart det leder, får ju alltid  hoppas på det bäst.
På torsdag ska jag vara med en kompis och sen gå på torsdagkvällen och sen  sover hon här. Ska bli skojit!
Sen på söndag ska jag fota Emma när hon rider, och ska fota henne några dagar under veckan 31 med. Ska bli skoj. Så kommer säkert komma lite bilder från när jag fotat Emma, om jag får lägga upp dom! :D
Ska strax göra mig iordning för sängen och sen blir det sängen för min del. Ska försöka vända tillbaka dygnet.. känns som jag vänt på det, sover bort halva dagarna, och lägger mig rätt så sent. Och eftersom skolan börjar snart med! :)
Nu ska jag inte skriva mera, hörs imogon. ♥

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: