Svar!

Hur gammal är du?

Jag är 14 (:

Utekväll eller hemmakväll?

Hemmakväll

Matte eller svenska?

Hm… svenska


Jeans eller mjukis?

Jeans


Pyjamasparty eller Ut på stan?

Ut på stan


Hund eller katt?

Hund


Snygg eller smart? (om killar!)

Både och


Lösgodis eller chips?

Chips.

 

Indra är ju din fjärde hamster... vem gillar/gillade du bäst av dom?

Hmm. Tror det är Indra och Alvin. Kom närmast dem två.  Kommer/var med dem precis när dem fick lämna sin mamma. .

- Favoritdjur ?

Häst, hund & gnagare.


- idol/talang/lets dance/melodifestivalen... har du någon favorit?

Idol!

 

hur gammal är du?

Jag är 14.
favorit färg?

Rosa
favorit djur?

Häst,hund & gnagare
vad vill du blir när du är stor?

Fotograf, ridinstrumtör, eller något inom resturang.


vilka är dina intressen?

Vara med kompisar, hänga i stallet ,fotografera mm


tränar du en sport/spelar ett instrument eller något liknande? isåfall - hur många gånger i veckan gör du och vilka dagar?

Onsdagar så rider jag. Annars simtränar jag en gång i veckan. Simtränar lite olika. Ska försöka börja springa några dagar i veckan också.


fulaste & finaste namn du vet? (på både tjej & kille)

Jag gillar alla namn.. så lite svårt.


Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: