Jonas jo 31/8-2011

I boxen gick det inte alls bra, han var hur jobbig som helst.. och höll på. När vi kom ut i paddocken, och satt upp. Så åkte först sadeln åt sidan.. och jag kom inte upp.. När vi började värma upp, kändes det väldigt bra ochdet gick bra också. Sen skulle vi börja hoppa, och han vägrade och drar sig mot mitten.. och jag blir arg!
Vi tar hindret igen och han vägrade. Jag stog ju i tvåpunktsits och jag åkte rakt över honom på hindretstöder, och välter alltihop.. Efter det tog jag bommarna igen, och det gick inte alls bra.. när jag närmade mig hindret , saktade jag av och vägrade hoppa. Tycker verkligen inte detta ridpasset gick bra!!

Jag låter bilderna tala..
Fler bilder kommer någon annan gång..

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Victoria

sv: jag har också fått feber och allmänt sjuk xD Kan du i helgen annars?

2011-09-01 @ 08:24:24
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: