Dalsjöfors!

Jag har varit i Dalsjöfors hela dagen idag. När jag kom till Sandra , hoppade vi studsmatta en stund, sen åt hon och vi gick ut. 
vi stack till Gårda och kollade på match där. Sen åkte vi till hennes medryttarhästar och gjorde iordning Remingthon (stav..) Sandra satte upp och vi tog oss bort till paddocken. Hon red lite i början, sen fick jag rida lite. Kan säga att det gick rent ut sagt kasst! han ville inte trava eller galoppera när jag bad om det. Jag fick kanske några galoppstprång men annars icke sa nicke jag ska inte galoppera typ.. Men jag tar nya tag och det kommer säkert gå bättre nästa gång! :)
När vi var klara med det så gick vi ut med hästarna i hagen , gick tillbaka till stallet och hämtade våra saker, och sen gick vi tillbaka till hagen igen, och letade upp hästarna. Vi tog lite kort på hästarna. Ni kommer få bilderna senare. För just nu är jag jätte trött!
Ett litet smakprov!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Emma <33

Är de din medryttarhäst? :D Isf kan inte jag få följa med ngn gång? :D <33

2011-08-15 @ 11:13:36
URL: http://meemmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: