kommit hemma, men snart blir det stan!

Jag har preecis kommit hem efter att varit vid mediamarkt och kollat på monstertruck, varit i dalsjöfors och hämtat min kompis. När vi skulle hämta min kompis kom vi dit och sen började bilen tuta.. Skit skumt, för vi hade inte gjort något heller.. Men sen slutade iaf tuta, efter ett tag. Vi ska snart äta och sen sticka ner till stan. Jag ska töma min kamera också, så den inte har några bilder.
Innan när vi var ute skulle vi ''spionera'' på min bror och hans kompisar. Men så började två killar jaga oss med låtsas pistoler som det var ''soffägan(stavning..) i, vi sprang allt vi hade för att komma undan och inte få några på oss! Fortsättning följer, när jag kommer hem från stan, för nu ska jag äta.
Hejdå, bilder kommer ikväll!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Jonna

fin blogg! :)

2011-07-28 @ 19:58:46
URL: http://ryttarjonna.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-07-28 @ 20:50:59
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu är det en Special tävling på min blogg. Där du kan vinna en stor bildlänk i ett inlägg inför mina 1000 läsare!:D

Reglerna är bus enkla!:D



Läs mer på min blogg!:D

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-07-28 @ 22:09:43
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: victoria

påminner dig bara om att jag måste ha din tävlingsbild tills den 31 Juli ;)

2011-07-28 @ 23:45:36
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: