Jonas Jo 10/8

Skulle egentligen rida Löparn men skulle ta Jonte istället, för han behövde gå ett pass. Har inte ridit Jonte så jätte mycket, några få gånger. Skulle vara skoj att rida han flera gånger!  Men det gick iaf bra, och jag är nöjd!
Vi började värma upp, skritta lite, gjorde lite halter. Själva ridning gjorde vi inget direkt avanserat, lite mjukstart typ. efter halva tiden skulle vi galoppera, det gick väldigt bra med galoppfattningarna, men det kändes som om jag skumpade AS MYCKET! Men det gick iallfall bra. när vi skulle galoppera i det andra varvet , var han lite övertaggad och gjorde någon kik eller bockning.. Haha, men det gick bra och jag överlevde! ;)
När vi var klara gick vi in och tog av hästarna alla saker, borsta dom lite lätt. Gav dom mat och sopa stallgången.
Jonte förra veckan! ♥
btw; min kompis filmade med sin mobil, så kommer säkert lite bilder o videos från idag! :D

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Konradailin

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-10-10 @ 12:54:46
URL: http://konradailin.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: