Roligt med nya läsare!

Hej alla nya läsare.
Jag är en glad tjej född 97, bosatt i Borås och även uppväxt här i Borås. Jag går på kunskapsskolan i Borås- Enligt mig världens bästaste skola! Jag började där i januari 2011. Lite pirrigt eftersom kunskapsskolan har ett totalt annat arbetsätt än vad min förra skola hade.  Jag älskar musiken, lyssnar nästan alltid på musik. Det är som godis för mina öron. Jag lyssnar på allt från hårdrock till lugna låtar. När skolan börjar igen, så ska jag spela piano eller gitarr på musiken. :)
På min fritid rider på Odenlunds 4H gård i Borås. Där har jag ridit i ca 3 år. Jag har tävlat en gång, då var det en A:0 tävling.(hoppning) Jag hoppade 60 cm med looydn, men det gick fruktansvärt, glömde av banan, och massa. usch! Tänker inte visa bilder från det, för min sits var fruktansvärd! Så ni får en bild när jag hoppade Csenge.
Jag umgås även med kompisar och familj. Jag är ute och går med några hundar, tre moppsar vid namnen Wezen, Tintin och Gunilla nu även en till som heter Erica, hon bor egentligen inte där. och en dvärgpuddel vid namnet Nellie. Dom hundarna får en alltid på jätte bra humör! ♥
snabbt redigerad!
Jag fotar med min Nikon D3100, jag har inte alls haft den länge, inte ens i en månad.. Jag har tagit väldigt mycket bilder med den, som jag har blivit väldig nöjd över! Jag lägger för det mesta upp bilderna på min Dayviews. Om ni är intresserad av att se bilderna jag tar med min kamera, finns dom där, men även några bilder på min blogg! :)
Hoppas ni fortsätter läsa min blogg! / http://rrebeckan.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0