Gästbloggning #2 - Telma

Tja!
Jag heter Telma och jag har fått äran att gästblogga på denna bra:iga blogg! Jag kanske ska förklara för er vem Telma är. Jo jag är en tjej på snart 13 vårar och jag har känt rebecka i snart två år om inte mer. Och hon är verkligen bäst! Vi har dock aldrig träffats, men i sommar så tror jag nog att vi kommer att ses. Jag har en underbar familj som består
Tja!
Jag heter Telma och jag har fått äran att gästblogga på denna bra:iga blogg! Jag kanske ska förklara för er vem Telma är. Jo jag är en tjej på snart 13 vårar och jag har känt rebecka i snart två år om inte mer. Och hon är verkligen bäst! Vi har dock aldrig träffats, men i sommar så tror jag nog att vi kommer att ses. Jag har en underbar familj som består av min mamma Cecilia, min pappa Staffan, min bror Ola, min syster Sonja och mina två möss Billie och Gabbe, fast Gabbe har tyvärr dött, så jag har egentligen bara en... Men jag bloggar också på min egna blogg. Ni kan hitta den här - www.telmal.devote.se'. Jag älskar musik och mina vänner! Ja mer hade jag nog inte att säga! Ni får ha det så bra! Hugs and kisses! /telma
Tycker ni ska ta och kika in på hennes blogg. För den är grym!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: emilia

sv; jaha okej :) de var fint iaf ;)

vad gör du ? ;)

2012-01-05 @ 09:06:39
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: