Ingen motivation..

Jag har seriöst ingen motivation till att blogga.. Statistiken suger, och sjunker bara mer&mer för varje dag som går..
Vad tar ni vägen?
Men iallfall, min skoldag har varit rätt så okej. Lite trött, hade ju ph idag... Och idrott. På idrotten gick vi en rund, och skulle svara på teorifrågor. Hon hade delat upp oss i olika grupper, med 2-3 stycken i varje, och med såna vi inte brukar umgås med... Men det var la helt okej.
Ska snart sätta mig och plugga på T5, har prov på fredag!!
Jag har även gjort ett veckoschema, och kommer göra det varje måndag. Mina veckor ser typ likadana ut, men skit samma.
Nu ska jag sätta mig med So:n och lite musik i öronen! :)
kram

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: