Alla hamstrar jag haft under min tid!

Bobban var den första hamstren vi hade. vi köpte honom för, jag fick en kanin. Annars skulle det bli orättvisst.
Vi köpte Bobban 2007, kan jag tro (?)
Kommer riktigt inte ihåg så mycket.. Eftersom det var så länge sedan!

Alvin var min andra hamster. Vi köpte honom för mina föräldrar hade lovat mig och min bror en ny hamster, för vi avlivde min kanin Sara..  När vi skulle välja hamster så kollade vi i burarna, och så såg vi alvin.. Han var helt galen. Hoppade från höga höjder och vi skulle ha honom. Hans död blev lite chockande faktist. Vi hade märkt att maten som vi gav låg kvar.. & att han inte varit ute någonting.. Så vi lyfte på huset och kollade, då låg han död där.. Usch det var hemskt.. Nu ligger han begrav hos min farmor!
Alvin lämnade oss i slutet av oktober 2010...

När jag haft Alvin ett tag, fick jag Svea. Jag fick henne bara av någon slump. Eller ne kanske inte slump. Men det var så att min kompis inte ville ha henne, och då var det bara att välja att jag skulle ta henne eller avliva henne. Då valde jag att ta henne. Jag och Svea fick inte så lång tid tillsammans innan vi fick veta att  hon var sjuk, och vi avlivde henne sen efter någon månad..
Avlivde Svea 040411..


Och nu har jag Indra..Haft henne sen igår:)
Fler bilder?
Kommentera då.
Dock har jag inte så många, dom flesta är bort.. :((

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Victoria

Ja, fler bilder på Indra kanske ? :)

2011-09-03 @ 21:51:51
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: