31 dagars listan

Tänkte köra på 31 dagars lista i oktober. Såhär är den!
Dag 1: Min favorit frukt.
Dag 2: Det bästa i skolan.
Dag 3: Varför jag egentligen började blogga?
Dag 4: En bra låt.
Dag 5: Vad för mat jag ger Indra.
Dag 6: Vad jag tycker om att spela keyboard.
Dag 7: Vad man måste äta när man är vegetarian.
Dag 8: Det bästa kompis minnet.
Dag 9: Det värsta att vara vänsterhänt?
Dag 10: Vad som fick mig att börja fotografera?
Dag 11: Jag ska videoblogga.
Dag 12: En bild när jag var yngre.
Dag 13 : Det bästa minnet, under min tid jag ridit.
Dag 14: Om jag inte bodde i sverige, vart skulle jag  bo då? Och varför?
Dag 15: Min kamera. Och vad jag tycker om den.
Dag 16: Varför jag stavar mitt namn med ck och inte cc.
Dag 17: Vad jag helst gör en fredag kväll.
Dag 18: Vad musik betyder för mig.
Dag 19: En bild på någon av min favorit häst.
Dag 20: Bild på vad jag hade på mig idag.
Dag 21: Visa hur Indra bor.
Dag 22:  Mitt favorit band.
Dag 23: Visa min ridutrustning.
Dag 24: bild på min mobil. Och vad jag tycker om den.
Dag 25:Favorit glass.
Dag 26: En jag är nöjd med.
Dag 27: Visa skolfotot.
Dag 28: Varför jag egentligen är vegetarian?
Dag 29: En bild på min gamla kanin - Sara.
Dag 30: Några bloggar jag läser.
Dag 31: Det värsta som hänt mig.

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: