Mero 251011

Jag kom dit och hämtade Mero i hagen. Han ville inte gå med mig.. så blev lite smått irriterad. När jag fått in honom så gjorde jag iordning honom och sen red vi iväg.
vi red till en fotbollsplan, och red lite där. Sen red jag och amanda iväg från grusplanen och när vi skulle vända om , så tappar ju såklart Mero sin refelx på svansen. då var det bara att sitta av och hämta den... när vi kom en liten bit fanns det en backe, som jag galoppera upp för. Fyfan vad fort det gick!! Men skoj var det.
När vi skulle upp för en till backe, kommer en bil med släppkära och något på den.. vet inte vad, men hästarna blev iallfall rädda. Och så blev det en sjukt snabb galopp upp för backen. När vi kommit upp och skulle gå förbi bilen, så blev han rädd och hoppa till. När bilen skulle köra så... blir han rädd igen och galopperar iväg i fullfart... Och jag trillade nästan av.
När vi kom tillbaka så gjorde jag iordning honom, och gav honom mat. När allt var klart åkte jag hem.
Mobilbild!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: