Full planerad dag = dåligt uppdatering!

Som rubriken säger, så har jag full planerad av och då kommer det bli uppdatering när jag hinner med det!
Dagen ser iaf ut såhär:
- göra mig iordning.
- Åka till mediamarkt, och kolla på monstertrack. Ville egentligen inte, men tar iaf med mig kameran så bilder blir det.
- klockan tre åker jag till dalsjöfors för att träffa min efterlängtade kusin! LÄNGTAR!
- vi hämtar upp min kompis, och sen åker vi hem.
- äter fixar oss för tkvällen
- går till gina, ska köpa en sak där. ( bild kommer)
- sen blir det tkvällen.
- när vi kommer hem vid 22.30 blir det ansiktsmask, och kolla på film om vi hinner.
Nu måste jag börja göra mig iordning 30 minuter kvar tills jag ska åka.
btw, är med och tävlar hos Linnea om att bli dagensblogg! ;)
GLÖM INTE FOTOTÄVLINGEN!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/july/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-07-28 @ 13:51:48
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Vad kul att du är med!:D



Allt bra??

2011-07-28 @ 14:56:16
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: