ingen uppdatering..

Jag vet att det inte varit någon uppdatering på hela dagen endast ett videoklipp. Men jag har haft fullt upp, då menar jag fullt upp hela dagen!
Var ju såklart i skolan som vanligt, och efter det var jag bara hemma och vände snabbt som sjutton för att inte missa bussen till borås ridhus, men såklart missar jag bussen, typiskt mig... Så jag gick till borås ridhus och sen har jag varit där hela kvällen. Imorgon kan ni inte heller räkna med någon uppdatering.
Det är ju grand prix nu så jag håller ju till där med min kamera och umgås med vänner. Jag har iallfall lite bilder, elller nej inte LITE BILDER, utan sjukt många. Dem kommer kanske upp imorgon kväll..
Det är verkligen jätte svårt att fota ridsport, så ni får stå ut med lite suddigt. Men jag ska bara träna,träna och träna! :)

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Elvira:-D

varse:)<3

2012-02-09 @ 22:23:16
URL: http://toppryttare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: