uppdatering är dålig och statistiken sjunker...

Som rubriken säger, min uppdatering är rent ut sagt kass, och statstiken sjunker mer & mer för varje dag som går... Det är inte speciellt roligt att blogga om man märker att statstiken sjunker. Men iallfall min skoldag har varit rätt så okej. Jag har varit trött och gått in i folk och vad jag nu har gjort...
Imorgon är det Fotomaraton i borås, och jag har anmält mig. Eller jag och jag, pappa gjorde det åt mig. Så jag går upp tidigit imorgon och gör mig iordning, och sedan drar jag mig mot stan. Så ingen uppdatering under den tiden. Det kommer heller inte vara någon uppdatering under eftermiddagen, för då ska jag bowla med Lovisa.
Så ingen uppdatering idag eller imorgon! Det kanske blir lite upppdatering idag, vi får väl se.

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: