Trött efter..

Jag är sjukt trött efter en lång, jobbig och helt knäpp skoldag. Min skoldag har verkligen varit helt sjuk.. Jag har råkat gå in i folk, och massa. Vi hade idrott idag med, stryka och kondition, wiho! Fast nej, det var roligt men guud vad trött jag är nu.  Det var riktigt jobbigt... Nej nu ska jag sluta klaga på detta.
Jag hade iallafall ph-tid idag, och min handledare drog över tiden för han var tvungen att ha en annan förre alla andra som brukar ha det på måndagar... Så jag var tvungen att ha sist.. så jag kom hem för typ 30 minuter seedan, när jag egentligen ska vara hemma vid 15-tiden..
(För er som undrar vad ph-tid är så är det att man sitter och pratar med sin handledare i 15 minuter & resten av tiden jobbar man med matte! )

Mer uppdatering kommer, men nu ska jag götta mig med kladdkaka! (;
En gammal bild på mig och nellie. Gud vad jag saknar dig! <3

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Victoria

glöm inte vara med i min veckans blogg tävling :)

2011-09-05 @ 16:28:22
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: My

fin blogg du har :)

2011-09-05 @ 19:14:01
URL: http://moimii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: