TÄVLING!

Jag börjar tröttna på min nyvarande header... samt min design. Designen fixar jag själv.
själv tävlingen är att du göra en header eller flera headers till mig. Skicka in den/dom till mig på [email protected]
Den jag tycker är finast kommer jag ha som header. Och den som gjort headern, kommer även få en länkning på min blogg! :)
Jag behöver verkligen en ny header. Har ingen fantsi just nu...
Några små krav...
- jag vill helst att det står Hästar, Fotografering & Livet i headern. Samt min bloggadress, och din ifall du vill ha din bloggadress där. Din länkning kommer finnas i min länkar, längre ner på sidan.
- Vill inte ha grön, blå eller röd text eller bakrund! sen är det fritt fram att välja färger och sånt. :)
Sen kan ni plocka lite bilder från min blogg, som ni vill ha med. INGA GOOGLE BILDER, BARA BILDER JAG TAGIT SJÄLV vill jag ha med i min header!
några bilder jag vill ha med är dessa. KLICKA FÖR FÖRSTORNING!
Sen är det frittfram, och göra header/s ! :D
blir glad om så många som möjligt skickar in headers! :)

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: