Plugga eller Biblioteket

Skoldagen idag har vart helt okej. Jag och Sandra var frivillig och tog matjouren, så har vi avklarat det. Riktigt gött!
Så min skoldag har väl bestått av att torka bord, puttsa fönster och andra ''köksaker''
Jag kom hem för en timma sedan, och har ätit lite. Ska snart plugga eller gå till Biblioteket. Vet inte vad jag ska göra. BEhöver låna en bok till steg 15... Haha, lite problem! Men vi får väl se hur jag gör. Något av det blir det iallfall. (:
Uppdateringen kommer inte vara bäst idag, eftersom jag måste plugga. Ska redovisa på torsdag & fredag. Så lite panik...
Bjuder på en söt bild på Tintin! :) 
kommer att komma flera under dagen, ska även försöka ta lite nya bilder på honom! :D

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: