dööööd!

Jag är helt slutkörd, och halva veckan har bara gått..
Styrke och konditions träning i måndags = träningsvärk som sattan!
Och idag skoljoggen.. hur orkar jag egentligen? Vädret var piss när vi joggade, och då blev jag jätte blött.. Jag är helt död, jag orkar inte ens gå ner och äta någonting...
Skoljoggen var fem km.. det var mycket när man haft jobbig idrottslektion i måndags. Ikväll blir det ridning, herregud, jag orkar verkligen inte, men jag vill dit och rida! Får väl se hur det går. Uppdatera ikväll hur ridpasset gick. Men nu ska jag bara slappa ett tag till och sen äta någonting.
En bild från i början av sommaren 2011

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: PEETRA

- Hehe jaså ;D Kul med roliga skoldagar!

Kram

2011-09-07 @ 14:48:04
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: