tävling!

Det är ju snart halloween, så jag tänkte starta en fototävling, där man ska fota något med halloween!
Regler:
- du behöver inte ha blogg för att delta!
- du måste ha tagit bilden/bilderna själv. och det ska ha med halloween att göra!
- du får delta med max 4 stycken!
Gör  såhär:

- skriv i en kommentar '' jag är med'' eller något liknande.
- när du tagit en bild/fler bilder som du vill delta med, lägger du upp den/dem på din blogg, (obs, länk vart du lakt ut den/dem) eller maila den till [email protected] !
Helgen efter halloween lottar jag ut hälften av alla bidrag. och lägger upp dom på  bloggen, så ni får rösta! :)
Alltså om det är 10 stycken som är med tar jag 5 av dom bidragen och lägger upp.
Förtod ni inte reglerna eller har allmäna frågor, skriv i en kommentar eller i Blogrespones.

Lycka till!



Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Victoria

tipset av mig? xD haha, jag ska också ha en halloweentävling :)

Men jag är iallafall med! Bilden kommer runt den 1 November dårå :) (dagen efter halloween)

2011-10-22 @ 17:55:34
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Jessica Fotar

Synd att man inte är hemma så att man kan vara med då ;)

2011-10-22 @ 20:49:37
URL: http://jessicafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: