Lång dag!

Min dag har varit sjukt lång, men den är inte slut än.
Jag gick till skolan, och var där i ca 2 timmar. Missad matte kp:et och lunchen. Sen gick jag till tandläkaren, och det gick väldigt fort. Fortare än jag trodde!
När jag var klar åkte jag tillbaka till skolan, och gick till ramnasjön. För att ha idrott. Vi skulle gå 4 varv. Det var då 1 km per varv, så har gått 4 km. Duktigt av mig! Efter idrotten fick jag äntligen äta lite mat. Var hur hungrig som helst!
När jag hade slutat gick jag till mormor, och fikade. Och ska snart gå ut. Och sen står det plugg på schemat! (;
Har massa bilder på Indra, som jag kommer visa någon gång!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: