Hästmässa tomorrow

Imorgon... Då är det hästmässa! :D
Äntligen så jag längtat efter det, och sen är det bara att längta tills göteborg horse show! Min helg kommer vara helt full, så kommer inte bli mycket bloggning.
Imorgon, fredag ska jag först till skolan och sen på hästmässa, hela kvällen.
Lördag ska jag också på hästmässan,  och antagligen sova hos Sandra. Ska jag sova hos Sandra, skulle vi även till hennes medryttarhästar.
Söndag ska jag också till hästmässan.
Kameran följer såklart med. Jag kommer även vara liten, och rida ponny ridning. Haha, bara för skoj skull! :D

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: