Csenge 301111

Idag red jag Csenge, först tänkte jag faktist bara " nej". Men jag borde verkligen inte tänkt så, för hon var helt fantastisk! Hon blev dock rädd en gång, men en gång. Både Looydn och Smilla, tror jag iallfall blev rädda samtidigt som Csenge blev rädd. Men det var ju inget om man jämför när Mero blev rädd!
På passet hade vi voltarbete. Faktist väldigt roligt, Csenge var inte så jätte seg som hon brukar. Men eftersom jag varit hemma i 4-5 dagar och inte tränat på ett bra tag. Så var jag också väldigt stel och seg. Hon skötte sig allmänt bra, och tog min galoppfattning på sista försöket. När jag galopperade hade jag tappat båda stigbygglarna. Men det gick bra ändå. Jag hade försökt massa gånger att få upp henne i galopp, blev bara mer irriterad för det inte gick. Men till slut gick det ju, jag blev så glad och stolt över henne då!
Jag är iallfall super nöjd med passet idag! :D
Finaste flickan. Bilden är från i sommas.

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: PEETRA

- Det var så lite så :)

fin bild! :)

2011-11-30 @ 21:48:18
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin bild :)

2011-11-30 @ 22:12:19
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: