- hemma

Jajamen, nu är jag hemma efter 5 underbara dagar i Gamleby. Har verkligen haft super roligt. I måndags när vi kom dit så hade jag slöjd, hade även det på tisdagen och halva onsdagen. På onsdag eftermiddag hade jag bild. Både slöjden och bilden gick bra, blev lite irriterad för det inte gick. Dåligt tålamod, och då kan det gå som det går.. I torsdags hade jag uteaktivitet och hemkunskap. På hemkunspaen gjorde vi fisk. Och idag har jag bara haft Teknik. Gick åt skogen med Tekniken,måste jag säga! Kommer man med fel personer så kan det gå som det går. Jag har inte orkat ladda över bilderna till datan än från kameran. Ska göra det senare ikväll. Nu ska jag duscha. Hörs!
Känslan att få träffa dig efter 5 dagar, är underbar! ♥

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: