Dåligt uppdatering, jag vet!

Jag vet att jag inte är speciellt aktiv på bloggen.. men jag ska börja uppdatera mera sen, när min header kommit upp.  har ingen fantasi hur jag ska ha den eller något..
men min dag har varit väldigt dryg idag, kan man säga. Bara suttut framför min data, och snackat med folk på msn. jag ska inte göra någonting idag. dock sov jag bort halva dagen!
Igår så var jag  första på 4H och fotade djuren. sen åkte jag till hulta för att vara hos en kompis. vi var hos min farmor också, och fikade. Vi plockade också massa hallon. Mums! Vid 19-tiden blev jag hämtad och åkte hem. Riktigt lyckad dag, med många kort! Bilderna kommer att komma inom kort!

imorgon händer ingeting, vet verkligen inte vad jag ska göra. blir väl att vara med någon :)

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: victoria

sv; aa, ska bli kul när dom börjar gå ur boet. Vill du köpa sen kanske? ;)

2011-07-24 @ 20:09:53
URL: http://vickevictoria.blogg.se/
Postat av: Linnea

Har en frågestund på bloggen. Fråga vad du vill, och hur många frågor du vill, jag svarar på alla frågor och jag blir glad för varje liten fråga! :D



2011-07-24 @ 20:45:02
Postat av: Linnea

Har en frågestund på bloggen. Fråga vad du vill, och hur många frågor du vill, jag svarar på alla frågor och jag blir glad för varje liten fråga! :D



2011-07-24 @ 20:45:21
URL: http://linneazeijlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: