Nellie Berntsson

Nellie Berntsson är en grym bloggerska. Älskar verkligen hennes blogg. En tjej som verkligen är stark! Och kämpar för det hon vill. Från att hennes blogg var jätte liten, har den växt och växt. Hon har gjort framgångar med sina ponnysar.  Hon har gjort MSV debut..  Hon ger verkligen allt för det hon vill. Hoppas du fortsätter så.
Hon är bara en 00:a och har kommit så långt. Snacka om att hon har myyycket framför sig.
Har ni INTE kollat hennes blogg bordet ni verkligen göra det! För den är grymt bra!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: