Mitt 2011

januari - jag började på Kunskapsskolan och skulle även åkte till Gamleby då. Men blev tyvärr sjuk, så kunde inte åka med. Första tiden på kunskap träffade jag en masssa nytt folk.

Februari - jag fyllde år och skolan rullade på som vanligt.. Jag var på Grand Prix.
Mars- det hände det ingeting. Eller jo jag var på kb fest och träffade nytt folk.
April- Jag tävlade för första gången tilllsammans med Looydn i 60 cm. Det gick kasst!
Jag tog även bort min älskade hamster denna månaden...
Juni -Sommarlovet började, och jag hade nog det drygaste sommarlovet på länge... Jag var nere på första torsdagskvällen tillsammans med Melina.
Jag var med på en uppvisning tillsammans med Looydn.
Kommer ihåg att jag var väldigt nöjd med den uppvisningen.
Juli- Var jag och kollade på Danny Saucedo , Live. Var nog den bästa dagen i mitt liv.
Jag köpte även min kamera( NikonD3100). Indra föddes denna månaden också.

Augusti - Jag köpte ny hamster- Indra. Skolan rullade på som vanlig denna månaden.
September - Jag fotade massa och var mycket i stallet. Skolan rullade även på som vanligt.
Oktober - Jag var och provred en häst som hette Mero. Sen hände det typ inget annat..
November - Jag åkte till Gamleby för första gången. Allt rullade på som vanligt..
December - Jag hade betygsamtal och slutade skolan. Firade jul och var hos min faster på annandag. Träffade även mina kusiner!♥
Hoppas 2012 blir bättre än 2011. Inte för 2011 har varit ett dåligt år men ändå!

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Rebecka Sjöberg

Wow, vi har ju likadana kameror! Fick Nikon D3100 i julklapp så! ;)

2012-01-02 @ 22:15:10
URL: http://bexxxxakabecka.blogg.se/
Postat av: Jonna / tanneryttarna

Fina bilder och filmer :)

Gud vad söta hamstrar! :D jag har en guldhamster , brunfärgad.. Galen liten sak :) hihi!

2012-01-03 @ 09:28:16
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: