Löparn 7/12-11

Red Löparn idag. Super kul måste jag säga. Har bara ridit honom två gånger denna termin. Vi övade på pogramet tills nästa vecka. Gick väl inte så bra.. kunde inte ens det... Vet inte hur jag ska kunna det till nästa vecka. Får verkligen plugga och plugga.
Löparn var ganska sååå pigg idag. Men det gick bra ändå. Fick hålla in honom lite bara. Nästa vecka är det uppvisning, ska försöka få någon som filmar. Fota går inte.. pga det är så mörkt!
Är iallfall rätt så nöjd över Löparn idag ! ♥

Kan inte ladda upp bilder.. någon som har samma problem?! :/



Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Linnea Zeijlon

sv; jodå, det är alltid kul :D

2011-12-07 @ 21:36:54
URL: http://linneazeijlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: