Vi kör på två små tävlingar!

Tänkte ha två små tävlingar. Med lite frågar & några närbilder. :)
Den som gissar flest rätt, får en läkning, i en månad!
Lite regler då.
- Du behöver inte ha blogg! men har du ingen blogg, Kan du inte få någon länkning. Skulle kunna länka din dayviews eller något sånt, om du inte har blogg då.
- Du får vara med i båda tävlingarna. Eftersom det är en med närbilder och en med frågor.
- Är det fler som har lika många rätt, så har du större chans att vinna om du..
* följer mig via bloglovin/gillar mina inlägg på bloglovin.
* Skriver om detta på din blogg & tipsar dina vänner.
GLÖM INTE SKRIVA OM DU FÖLJER MIG VIA BLOGLOVIN! Länka gärna till inlägget där du skrivit om tävlingarna i en kommentera.
Annars skriver du bara i en kommentera '' jag är med, och dina svar! ''
Det var väl allt, om dom reglerna! Ganska lätta regler
TÄVLINGEN MED FRÅGOR!
Fråga nr 1. GGG
GGG
GGG
1. Gerus
X. Grupper
2. Massage
FRåga nr 2. Fyra flygor sitter på ett bord. Du slår ihjäl en. Hur många finns kvar på bordet?
1. 0
X . 1
2. 3
Fråga nr 3. Om du har en tärning som vissar nummer 3, vilken siffra är då bakom 3:an?
1. 6
X. 5
2. 4
NÄRBILDERNA!
Måste bara tillägga att ni som inte bor i Borås, det kommer nog bli lite svårt för er.. ;)
1.
2.
3.
LYCKA TILL! :D

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Victoria

vad är det man ska göra med bilderna? Gissa vad det är? :o

vad menas med första frågan också? :o GGG? :D

2011-08-28 @ 17:43:36
URL: http://vickevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: