Kusin/släktträff

Jag kom hem alldeles för sent igår, för att sätta på datan och blogga om dagen, så jag skriver om den idag!
Vi var fram i Gällstad hos dom( kommer inte ihåg vad dom hette) vid tjugo över fyra. När vi kom dit fick vi en välkomnsdrink. Den var väldigt god! :D
När vi pratat lite, och druckit lite av drinken, så gick vi på tipspormenad. Frågarna var väldig svåra tyckte jag. När vi kom till en fråga så fattade jag inte den.. Ändå var den buslätt typ!
Förtydling : Fyra flygor sitter på ett bord. Du slår ihjäl en. Hur många finns kvar på bordet?
1. 0
X. 1
2. 3
Den som löser rätt på frågan får en länkning! ;)
Men iallfall, när vi gått klart tipspromenaden så gick jag och brorsan bort till några tjurar. Haha hade såklart med mig kameran dit, så jag tog lite bilder!
Dom typ bråkar.. kommer inte ihåg vad det där heter.
När vi kom tillbaka skulle vi äta. Det var rätt så gott! Efter vi ätit, så fick vi efterrätt. Eller inte direkt efter men typ 20-30 minuter efter vid ätit klart och så. Vi fick blåbärspaj! (y)
Efter vi ätit efterrätten, så gick jag och brorsan ut och kastade pil. Det gick superbra för mig, medans det gick kast för min bror! ;)
När vi kastat pil och spelat lite fotboll, gick vi och satte oss igen. Vid 20-tiden så kom Kerstins ( vet inte vad han andra heter) barnbarn, dom hade två barn, kan gissa att dom va runt 7-8.  Vid 21-tiden så fick vi tårta. Vid 22.30-tiden så kollade vi på ensam hemma 2. Men hann bara se 30 minuter innan vi skulle åka hem.. Hela vägen hem, sov jag typ. När vi kom hem och skulle gå in, då såg vi en igelkotte! :D
// rebecka ♥

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: Kajsa

Vilka fina bilder!:D

2011-08-28 @ 14:32:34
URL: http://kajssat.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha det finns noll flugor kvar för så fort man smäller till den första flyger dom andra iväg

2012-02-09 @ 10:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: