Gårdagen

Jag orkade ju inte blogga om gårdagen igår. Sammanfattar kvällen lite kort!
Jag åkte till solviken, som ligger i frista. När vi kom fram satte vi oss en stund vid stugan, sen gick vi till grillarna och grillade. Lukta riktigt mycket eld eller vad man kallar det när jag kom hem. När jag skulle grilla mina sojakorvar, så var inte grillen igång riktigt, så mina sojakorvar var iskalla hela tiden.. Flyttade sedan över dom till den andra grillen och gissa vad jag gör då? jo jag tappar ner korven i kolen .. Smarta jag!
Tog lite kort, men inte alls många. Dom kommer säkert att komma upp ikväll.
Ikväll ska jag rida också, så kommer inte blogga så jätte mycket. Ska straax byta om till ridkläder. Uppdaterar om dagensridpass ikväll. Kommer även biiilder. Jag har troligen två fotografer! :D
KRAM

Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.
Postat av: ~ Elinemma

sv; va skönt ! :)

2011-08-24 @ 18:43:47
URL: http://bananene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: