Det är faktist sommarlov..

Ja det är faktist sommarlov, och det är fint väder. Man ska ju njuta av det sista dagarna, och nu när det är solig och varmt väder! Därför uppdaterar jag innte så mycket här på bloggen. Jag har haft fullt upp två dagar i rad nu. Och imorgon kommer det vara full rulle med.
Idag har jag varit i stan med Melina. Vi köpte glass, och satt i parken. Sen funderade vi på om vi skulle cykla till Almenäs, men icke sa nicke. så blev det inte. istället gick vi och kollade lite i affärer, och så. Vi halv fyra tiden gick vi till Subway, för båda blev väldig sugna på subway. Så vi åt det. Vi satt i parken en stund när vi ätit klart, och sen gick jag hem. När jag kom hem så tog jag en kalldusch. tog några få bilder idag, men dom kommer sen. Jag köpte även en bikini överdel!
Funderar på att göra några bildbomber , typ bildbomb blommor, hästar mm. Lite ovisade bilder, tänkte jag ladda upp! :)
- uppdatering ikväll, ska kanske på torsdagskvällen, om inte så blir det uppdatering!



Kommentarer
Innan du kommenterar
- Jag uppskattar reklam av tävlingar. Älskar tävlingar. Men INTE reklam av frågestunder. Det är helt okej om jag känner personen men annars undvik!
- Jag gör oftast inte bloglovin eller länkbyten. Men du kan alltid fråga.
- Har du frågor kring bloggdesigner, eller bara behöver hjälp? ask me!
- Inga taskiga kommentarer. JAG VET VART DU BOR!
- ALLA bilder är tagna av mig om inget annat står. Jag har copyright och kopierngsskydd, så vill du någon bild av mig? Släng in en kommentar med anledning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (Våran lilla hemlis )

Hemsida/blogg:

Kommentar: